1. Ostutingimused

Käesolevad Hambake OÜ (reg nr 14631968 – edaspidi Müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud kasutustingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja), kes kasutavad www.ismile.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi Kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi Müügileping).

Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on Müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

E-poest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.

Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

2. Tellimine

2.1 Valige e-poest sobiv toode ning lisage see ostukorvi

2.2 Avades ostukorvi on Teil võimalik muuta toote kogust või see kustutada

2.3 Kui olete sobivad tooted valinud vajutage ostukorvis: Edasi maksma

2.4 Tellimuses tuleb täita kõik tärniga tähistatud lahtrid

3. Hinnad ja tasumine

3.1 Kõik ismile.ee e-poes olevad hinnad on eurodes.

3.2 Ostu sooritamiseks valige e-poest endale sobiv toode, selle kogus ning vajutage “Lisa ostukorvi” nuppu.

3.3 Peale soovitud toote ostukorvi lisamist võite jätkata ostlemist või suunduda maksma vajutades ostukorvis “Edasi maksma” nuppu.

3.4 Esimese sammuna lehel “kliendi teave” peate lisama enda kontaktandmed ning kohaletoimetamis aadressi.Teil on võimalus salvestada andmed järgmise ostu lihtsamaks sooritamiseks. Jätkamiseks vajutage “Kohaletoimetamis viisi valikusse” nuppu.

3.5 Nüüd saate valida endale sobiva kohaletoimetamis meetodi. Eesti siseselt on võimalik valida meetodiks Itella SmartPOST ning Omniva.

3.6 Maksemeetodite valikust leiate võimaluse tasuda Eesti internetipanga linkide või krediitkaardi kaudu. Antud lehel saate sisestada ka “arve aadressi” juhul, kui see peaks erinema teie kohaletoimetamis aadressist. Kui teie valik on tehtud siis vajutage “Kinnita tellimus” ning teid suunatakse maksemeetodit vahendava ettevõtte lehele.

3.7 Krediitkaardiga makstes debiteeritakse ostja kaardilt makse summa koheselt, kui klient on makse kinnitanud maksemeetodit vahendava ettevõtte lehel (eeldusel, et ei tekkinud tõrkeid).3.8 Peale makse vahendaja lehel detailide sisestamist ning makse kinnitamist suunatakse teid tagasi ismile.ee tellimuskinnituse lehele.

3.9 Peale makse kinnitamist saadab e-pood Ostjale tellimusekinnituse ka e-maili teel.

3.10 Kõiki e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab Ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. iSmile.ee e-pood on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

3.11 Müügileping loetakse sõlmituks/jõustunuks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Hambake OÜ arvelduskontole või peale kinnituse saamist maksemeetodi vahendaja käest. Tasumata tellimuse kinnitust Müüja poolt ei täideta.

4. Tarneaeg ja transport

4.1 Kaup toimetatakse Ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile Ostja poolt valitud tarnemeetodiga. Tarne teostamise kohta teavitatakse Ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel.

4.2 Tellimuse vormistamisel tuleks Ostjal jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. Hambake OÜ ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

4.3 Kui tooted on laos postitatakse pakk hiljemalt kahe tööpäeva jooksul peale ülekande laekumist Hambake OÜ pangakontole.

4.4 Pakid toimetatakse Ostjani pakiautomaatide Itella ja Omniva kaudu Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes.

5. Taganemisõigus

5.1 Ostjal on õigus põhjust avaldamata taganeda e-poes sõlmitud Müügilepingust 14 päeva jooksul.

5.2 Taganemistähtaeg lõppeb 14 päeva möödumisel alates päevast millal Ostja või Ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud kauba füüsiliselt enda valdusesse.

5.3  Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb teavitada Müüjat oma otsusest Müügiepingust taganeda kirjaliku avaldusega, mis tuleb saata e-postiga.

5.4 Taganemisõigus puudub juhul, kui:

5.4.1 Ostjale on tarnitud suletud pakendis Kaup, mis ei ole kõlbulik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist avatud (näiteks hambavalgendus komplekt jne.

5.4.2 Müügilepingu esemeks on kinkekaart ja selles toodud unikaalne kood on juba kasutatud.

5.5 Müügilepingust taganemine

5.5.1 Lepingust taganemisel tagastab Hambake OÜ Ostjale kõik viimaselt saadud Müügilepingu kohased maksed, sealhulgas kättetoimetamise kulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Ostja valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb Hambake OÜ pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Müüja saab teada Ostja otsusest Müügilepingust taganeda.

5.5.2 Hambake OÜ teeb nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida Ostja kasutas makse tegemiseks.

5.5.3 Ostja peab kauba Hambake OÜ-le tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, millal ta teatas Hambake OÜ-le Müügilepingust taganemisest. Tähtajast on kinni peetud, kui Ostja tagastab Müügilepingu esemeks oleva Kauba enne 14-päevase tähtaja lõppu.

5.5.4 Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Müüja on Müügilepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või Ostja on esitanud Müüjale tõendid, et ta on Kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

5.5.5 Kui Ostja soovib vältida kauba väärtuse vähenemise hüvitamist, siis tuleb Kaupa kasutada ja proovida nii, nagu on ette nähtud, tuleb tagastada originaalpakendis ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid ning Müügilepinguga seotud kingitusi). Kui Ostja kasutab Kaupa rohkem, kui on vaja teha Kauba olemuses ja toimimises veendumiseks või ei tagasta Kaupa originaalpakendis ja esialgses komplektsuses, siis vastutab Ostja Kauba väärtuse vähenemise eest. 

5.5.6 Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Ostjal.

5.5.7 Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korra vastutab Ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib Ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu on ette nähtud.

5.5.8 Kauba väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on Hambake OÜ-l õigus Ostjale esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates kauba tagastamisest.

5.5.9 Kui Ostja on tagastatavat kaupa kasutanud või proovinud muul moel, kui ette nähtud või ta on kasutanud kaupa rohkem, kui on vaja teha selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, siis vastutab Ostja kauba väärtuse vähenemise eest ning Müüjal on õigus see summa tagastamisele kuuluvast ostuhinnast maha arvata. Juhul kui Ostja ei ole nõus Müüja poolt näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus selle kindlaks tegemiseks pöörduda sõltumatu eksperdi poole. Sõltumatu eksperdi kulud tasub pool, kelle seisukoht ei osutunud põhjendatuks. Kui sellise poole välja selgitamine osutub võimatuks, siis jagatakse ekspertiisiga seotud kulud Ostja ja Müüja vahel pooleks.

5.6 Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted

5.6.1 Müüja tagab Ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, Ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, Müügilepingu täitmiseks või Müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt Müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata Ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada Ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud Ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida Ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

5.6.2 Kui Ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil Ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt registreerides) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab Müüja neid andmeid privaatsuspoliitikas fikseeritud tingimustel ja eesmärgil, sh ka Ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS’iga).

5.6.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates Müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-posti aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.

5.7 Vastutus ja vaidluste lahendamine 

5.7.1 Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda kauba asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav kaup.

5.7.2 Hambake OÜ ei vastuta: Ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

5.7.3 E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada e-posti aadressile: info@ismile.ee

5.7.4 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka tõendid kauba puuduste kohta (nt pildid defektist).

5.7.5 Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse Hambake OÜ pretensioonide esitamise tingimustest, mis on Müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud Ostja poolt enne Müügilepingu sõlmimist.

5.7.6 Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.

5.7.7 Ostjal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee Vaidluse lahendamiseks võib Ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuste lahendamiseks lisainfo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5.8 Muud tingimused 

5.8.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

5.8.2 Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Hambake OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Ostjale raha tema arvelduskontole mõistlikult vajaliku aja jooksul.

5.8.3 www.ismile.ee e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 700 EUR’i maksev hambavalgendus komplekt on müügis 70 EUR’iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et Ostja peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

5.8.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Ostja viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega, võib www.ismile.ee e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhul www.ismile.ee e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame Ostjal siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust kontakteerudes e-poega.

5.8.5 Kasutustingimuste tõlgetes tekkinud ebakõlade ja/või vigade suhtes teistes keeltes jääb peale alati Eesti keelne versioon.

5.9 Kasutustingimuste kehtivus

5.9.1 Käesolevad e-poe kasutustingimused on kehtivad alates 08.12.2018.